محصول : به وسیله سیستم های طراحی مناسب , خرید مواد اولیه مناسب و کنترل فرایند تولید موجب ارتقاء محصول می شود
قیمت: به وسیله کارا کردن فرایند تولید , از بین بردن گلوگاه ها , کاهش ضایعات و دوباره کاریها موجب کاهش قیمت تمام شده می شود
ترویج: استفاده از این استاندارد باعث بالا رفتن اعتبار شرکت در بازار های منطقه ای و بین المللی و تبلیغ مناسبی برای شرکت می باشد
توزیع : با کاهش ضایعات و دوباره کاریها و همچنین انطباق توانایهای شرکت با تعهداتش موجب تحویل بموقع و به وسیله استاندارد کردن روشهای انبارش و نگهداری و حمل ونقل موجب افزایش کیفیت توزیع می شود.
سعید حسینی
پنجشنبه 10 مردادماه سال 1387 ساعت 06:10 ق.ظ